איטליה הקלאסית

8 ימים,7 לילות

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

0 $
לקבלת מחיר השאירו פרטים
0 $
תוספת יחיד בחדר
0 $
מבוגר שלישי בחדר

איטליה היא אחד מיעדי התיירות המובילים בעולם, המציעה את כל מה שדרוש עבור חופשה מהנה. לא בכדי האיטלקים המציאו את המונח “לה דולצ’ה ויטה” – איטליה מסמלת את כל מה שתוכלו לדמיין לעצמכם בחיים היפים. את איטליה מאפיינים נופים יפים ומשכרים לצד ערים גדולות, מפוארות ומרהיבות וכפרים ציוריים.

1

יום

תל אביב - רומא - קסטלי רומאני

תל אביב,רומא,קסטלי רומאני 

נפגש בנתב”ג ונטוס לרומא בירת איטליה, המכונה “עיר הנצח”. לאחר הנחיתה ניסע לקסטלי רומאני, אזור של הרי געש כבויים. נראה את העיירה הציורית קסטל גנדולפו היושבת מעל אגם אלבנו ומשקיפה על נוף קסום ונבקר בעיירה הקסומה נמי. לאחר הביקורים ניסע למלוננו ברומא. בערב יוכלו המעוניינים לצאת  (בתשלום) לסיור ב”רומא הרומנטית”, לחוש את האווירה האיטלקית האמיתית בכיכרות הידועות של העיר: פיאצה נבונה ופיאצה רוטונדה בה נמצא הפנתיאון, המבנה העתיק ביותר ברומא שנותר בשלמותו, וכמובן שנשליך מטבעות במזרקת המשאלות הפונטנה די טרבי.

2

יום

רומא

רומא

את היום נקדיש לרומא בירת איטליה. במהלך סיור מודרך בעיר, נראה את הקולוסיאום, נבקר בכנסיית סן-פייטרו אין וינקולי, בה נמצא פסל משה של מיכאלאנג’לו, נערוך תצפית על הפורום הרומאי ושער טיטוס, נראה את פיאצה ונציה, נבקר בכנסיית סן פטרוס שבוותיקן –  הכנסייה הגדולה ביותר בעולם.

3

יום

רומא טיבולי - וילה ד'אסטה, סן ג'ימיניאנו

רומא,טיבולי – וילה ד’אסטה,סן ג’ימיניאנו 

נתחיל את היום בנסיעה לעיירה טיבולי בה נבקר בגני המזרקות המרשימים של וילה ד’אסטה שהוכרו על ידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמי. לאחר הביקור נצפין  אל עבר חבל טוסקנה. נערוך ביקור בסן ג’ימיניאנו, עיירת המגדלים היפים מימי הביניים, בה התחרו אצילי העיר מי יבנה מגדל יותר גבוה מעל ביתו. מספר מגדלים מאותה תקופה נותרו על כנם ומהווים תפאורה יוצאת דופן לעיירה. בתום היום נגיע למלוננו בטוסקנה.  

4

יום

פירנצה, פיזה

פירנצה,פיזה

נקדיש את היום לפירנצה בירת טוסקנה. נערוך תצפית על העיר מכיכר מיקלאנג’אלו, נמשיך בסיור מודרך במרכזה של העיר ונראה את הדואומו ביפי הדרו, את “שערי גן העדן” של בית הטבילה כיכר סניוריה עמוסת הפסלים, ה”פונטה וקיו” – הגשר העתיק, שוק הקש ועוד. נמשיך לפיזה לראות את סמלה המפורסם של העיר –  “המגדל הנטוי”. בתום הביקורים נחזור למלוננו.

5

יום

טוסקה, מילאנו, חבל ונטו

טוסקנה,מילאנו,חבל ונטו 

הבוקר נשים פעמינו צפונה לעבר חבל לומבארדיה ונבקר בבירתה – העיר הנוצצת מילאנו, הבירה הכלכלית של איטליה ובירת האופנה העולמית. נבקר בכיכר הדואומו המרשימה על שלל מבניה,  נלך בגלריית ויטוריו עמנואל השני ונצפה על בית האופרה לה סקאלה די מילאנו. בתום הביקור נמשיך למלונינו בחבל ונטו.

6

יום

הרי הדולומיטים / יום חופש

הרי הדולומיטים / יום חופשי 

יום חופשי. המעוניינים יוכלו להצטרף (בתשלום) ליום טיול בהרי הדולומיטים – אחד האזורים היפים והמרתקים ביותר באירופה.  ננוע  צפונה  בנוף ציורי ונחלוף על פני עיירות הלקוחות כאילו מהאגדות. הדרך המפותלת בין ההרים,  תוביל  אותנו בנתיב עוצר נשימה, לפסגות מושלגות, אגמים, יערות עבותים  וכפרי עץ הטובלים בירק. בדרכנו נעצור לביקור בעיירות הקטנות, באחד מהאגמים הקטנים ונעצור במעברי ההרים, כדי להתפעל מתצפיות הנוף המרהיבות. לעת ערב  נחזור למלוננו.

7

יום

אגם גרדה - סירמיונה, שיט בסירות מירוץ, ורונה

אגם גרדה – סירמיונה,שייט בסירות מרוץ,ורונה

ניסע העיירה הקסומה – סירמיונה, היושבת על לשון יבשה צרה החודרת אל אגם   גרדה והתפרסמה כמקום נופש לעשירי איטליה. נטייל בין רחובותיה הציוריים, בתי הקפה,  הגלידריות, המסעדות והחנויות הקטנות. נצא לשיט מרגש בסירות מרוץ ונראה את סירמיונה מזווית קצת אחרת. נמשיך לורונה, עירם של רומיאו ויוליה. נטייל לאורך המדרחוב האלגנטי של העיר אל ביתה של יוליה והמרפסת המפורסמת שם עמדה והאזינה לסרנדות ששר לה רומיאו. נמשיך בסיורנו ונראה את האמפיתיאטרון הרומי המרשים וכיכרותיה החשובות של העיר. בתום הביקורים נחזור למלוננו.

8

יום

ונציה - תל אביב

ונציה,תל אביב
היום מוקדש לונציה, היפה שבערי איטליה. נשתמש בתחבורה הימית הייחודית לעיר הזאת ונבקר ב“גטו” היהודי שנוסד כאן במאה ה-16 וממנו נולד המושג “גטו”, נראה את גשר הריאלטו, המפורסם ואת גשר האנחות. נקדיש זמן לטיול בכיכר סן מרקו שבה  הקתדראלה, מגדל הפעמונים וארמון הדוג’ים המרהיב. המעוניינים יוכלו להצטרף לביקור באי הזכוכית מורנו או באי  הדייגים בורנו (בתשלום) ו/או לשוט בגונדולות, באווירה הרומנטית של העיר המיוחדת (בתשלום). נארוז את כל המתנות ושלל החוויות והרשמים, ניסע לנמל התעופה ונמריא חזרה הביתה.

טיול מאורגן למרוקו

כולל טיסות לינה 

טיול מאורגן לגואירגה

כולל טיסות לינה 

טיול מאורגן לאיטליה

כולל טיסות לינה